Firemné blogy

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Druhy firemných blogov

V literatúre možno nájsť mnoho rôznych delení firemných blogov. Tu vám ponúkam jednu z možností, ktorá je podľa môjho názoru dostatočne obsiahlá a výstižná.
Keďže sa firemné blogy môžu podľa uváženia používať na rôzne účely a taktiež môžu mať rôznych autorov, možno ich z jednotlivých hľadísk deliť napríklad na:

- blogy zameriavajúce sa na značku (Branding),
- blogy zameriavajúce sa na kampaň (Campaigning),
- produktové blogy,
- zamestnanecké blogy,
- CEO Blog,
- vedomostný blog (Knowledge),
- servisný blog,
- krízový blog,
- politický blog,
- tematický blog,
- zákaznícky blog,
- kultúrny blog,
- marketingový/PR blog,
- investorský blog,
- sociálny blog,
- technický blog.

Toto delenie uvádza autor Peter Wolff vo svojej knihe "Die Macht der Blogs". Okrem tohto delenia, rôzni autori uvádzajú aj ďalšie alebo príbuzné druhy firemných blogov. No myslím, že uvedené delenie je dostatočne podrobné.

z teórie | stály odkaz

Komentáre

  1. Blogy na webe
    Blogy majú určite veľký význam pre samotný web a značku, či už priblížiť svoje DNA publiku alebo mu priniesť rôzne zaujímavé novinky :) My sme pre naších návštevníkov vytvorili aj návod na zodpovedné hranie https://sk.casino.guru/patologicke-hracstvo pretože chceme ukázať ľuďom, že hrať poker alebo BJ sa dá aj bez toho, aby ste tomu prepadli na plno :)
    publikované: 03.03.2021 11:50:34 | autor: Svetlana (e-mail, web, neautorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014