Blogovanie sa v posledných rokoch čoraz viac rozmáha a mnohé, najmä zahraničné firmy, si uvedomujú jeho skrytý potenciál. Pri tak vysokej konkurencii, aká sa na dnešnom trhu nachádza, sa oplatí siahnuť po novom komunikačnom nástroji akým je blog. Ako správne využívať blog pre firemné účely, aké sú jeho výhody, či nevýhody a mnoho ďalších otázok, sa budem snažiť zodpovedať práve prostredníctvom tohto blogu.
Volám sa Lucia Simonová a som študentkou FMK UCM v Trnave. Tento blog som založila pre potreby písania mojej diplomovej práce, ktorej témou je Marketingová komunikácia a Internet s bližším zameraním na firemné blogy. Mojím cieľom je predovšetkým zvýšiť informovanosť o možnostiach využívania firemných blogov. Zároveň sa budem snažiť vytvoriť databázu slovenských firemných blogov. Preto ak budete mať nejakú pripomienku, otázku či informáciu, ktorá by bola k téme, budem rada, ak sa o ňu podelíte.
Pár slov na začiatok
23.11.2008 13:14:37
firemne-blogy.blog.sk je študentský projekt. Ako už z jeho názvu vyplýva, zameriava sa na firemné blogy a ich využitie v dnešnej dobe.
Komentáre
Firemný blog